کرم مرطوب‌ کننده‌ «Intense Plus» برای پسوریازیس و اگزما
کرم مرطوب‌ کننده‌ «Intense Plus» برای پسوریازیس و اگزما

کرم مرطوب‌ کننده‌ «Intense Plus» محصول شرکت «سی گل» (Sea Gull) حاوی موادی است که می‌تواند برای بیماران پسوریازیس مناسب باشد.

کرم مرطوب‌ کننده‌ «Intense Plus» محصول شرکت «سی گل» (Sea Gull) حاوی موادی است که می‌تواند برای بیماران پسوریازیس مناسب باشد. این کرم حاوی ویتامین A، E و B5، روغن گیاهی و معدنی امگا ۳ و امگا ۶، سدیم PCA و سدیم لاکتات است. این مواد می‌توانند التیام‌بخش و تسکین‌دهنده‌ پوست باشند؛ همچنین مواد به‌کار رفته در آن می‌تواند به‌شدت پوست را نرم و مرطوب کند. مواداولیه‌ی این کرم به دلیل اینکه برای افراد با پوست‌ های حساس تهیه شده، فاقد اسانس و پارابن است. از این کرم می‌توان در ترمیم پوست‌های آسیب‌دیده و پوسته‌پوسته‌شده و ترک‌خورده استفاده کرد. درکل می‌توان گفت این کرم ضدالتهاب، ضدقرمزی و ضدخارش است. کرم مرطوب‌کننده‌ Intense Plus ازطریق مبارزه با رادیکال‌های آزاد پوست می‌تواند از پیری آن جلوگیری کند.

مشخصه ها:

یک مرطوب کننده بسیار قوی و فاقد خوشبو کننده و غیرحساسیت زا می باشد.

این کرم برای صورت فرموله شده لذا برای سایر نواحی مانند دست، پا، آرنج و زانو

وجود ترمیم کننده قوی بنام انوگزولون (Enoxolone) امکان استفاده این کرم را در درمان اگزما و درماتیت های مختلف ممکن ساخته است

در درمان پسوریازیس به عنوان کرم پایه و جایگزین اوسرین و وازلین قابل استفاده می باشد

روش مصرف:
در طی روز پس از استحمام یا بنابر نیاز به دفعات روی پوست تمیز استفاده گردد. روی مناطقی که آثار خشکی مزمن دیده می شود (زانو، آرنج، کف پا) کرم را می توان به دفعات بیشتری استفاده کرد.
تست حساسیت:
برای تست حساسیت از پوست داخل بازو استفاده شود.

موارد احتیاط:

از تماس کرم با چشم و غشای مخاطی پرهیز شود.

مواد اصلی تشکیل‌دهنده:

روغن های گیاهی و معدنی

امگا ۳ و امگا ۶

گلیسرین

سدیم PCA

سدیم لاکتات

ویتامین A و E و F و B5

انوگزولون

دکسپانتنول

عصاره بابونه