کمک به درمان پسوریازیس با شامپو ضد شوره قوی سیستی فن دی اس بایورگا
کمک به درمان پسوریازیس با شامپو ضد شوره قوی سیستی فن دی اس بایورگا

شامپو ضد شوره قوی سیستی فن دی اس بایورگا ۲۰۰ میلی لیتر علاوه بر درمان شوره های مقاوم به درمان، التهاب و خارش پوست سر را تسکین می دهد.

شامپو ضد شوره قوی سیستی فن دی اس بایورگا ۲۰۰ میلی لیتر (biorga Cystiphane DS Anti Dandruff Intensive Shampoo 200 ml) علاوه بر درمان شوره های مقاوم به درمان، التهاب و خارش پوست سر را تسکین می دهد. بعلاوه از بازگشت شوره سر نیز جلوگیری می کند. شوره سر یکی از مشکلات بسیار شایع در بین افراد می باشد که ناشی از تشکیل بیش از حد سلول های پوستی پوست سر می باشد که خود را به پوست های مرده بر روی مو و لباس افراد نشان می دهد. هرچند شوره سر، بی ضرر است اما بسیار ناخوشایند بوده و موجب سلب اعتماد به نفس فرد در اجتماع می شود. همچنین در بیشتر موارد، شوره سر همراه با خارش می باشد. بنابراین مدیریت آن به طور موثر بسیار مهم است.

ویژگی های شامپو ضد شوره قوی سیستی فن اس بایورگا:

از بین برنده شوره های شدید و مقاوم به درمان

کمک به درمان درماتیت سبورئیک و پسوریازیس

استفاده همزمان از دو عامل ضد قارچ قوی

تسکین دهنده خارش و التهاب پوست سر

کمک به تعادل طبیعی قارچ پوست سر

جلوگیری از تشکیل مجدد شوره سر

فاقد پارابن و فنوکسی اتانول

ضد حساسیت

ترکیبات موثر شامپو ضد شوره قوی سیستی فن دی اس بایورگا:

ترکیب دو عامل ضد قارچ منحصر به فرد شامل میکونازول و کلمبازول: شوره سر دلیل مشخصی ندارد و ممکن است بر اثر عوامل متعددی ایجاد شود. اما دانشمندان مخمر مالاسزیا را از عوامل اصلی شوره سر می دانند. مجموعه میکونازول و کلمبازول در این محصول از تکثیر مالاسزیا در پوست سر جلوگیری می کنند و بنابراین در رفع شوره سر بسیار موثر عمل می کنند.

ترکیب دو عامل کراتولیتیک شامل سالیسیلیک اسید و رزورسینول: سیدسالسیلیک و رزورسینول از تركیبات كراتولیتیک بوده كه با نرم كردن لایه شاخی و مرده پوست سر موجب تسهیل در جدا شدن شوره های چسبنده می شوند. استفاده هم زمان اسید سالسیلیک با سایر تركیبات ضد شوره باعث تقویت اثر و افزایش نفوذ پذیری آنها می گردد.

روغن درخت ارس خاردار: التهابات و خارش پوست سر را تسکین می دهد.

نحوه مصرف:

به مدت شش هفته، هفته ای دو الی سه بار روی موی خیس ماساژ دهید، سه دقیقه بماند و سپس آبکشی کنید.