بیماری پسوریازیس به سراغ ستاره ها هم می رود!
بیماری پسوریازیس به سراغ ستاره ها هم می رود!

همیشه با نگاه کردن به هنرمندان و بازیگران و افراد معروف این حس به ما دست خواهد داد که چه زندگی زیبا و خوب و بدون مشکلی دارند. اما همیشه اینگونه نیست و گاهی همین افراد و چهره های معروف از بیماری و ناراحتی های متعدد رنج میبرند و گاهی حتی اگر همه ثروت و […]

همیشه با نگاه کردن به هنرمندان و بازیگران و افراد معروف این حس به ما دست خواهد داد که چه زندگی زیبا و خوب و بدون مشکلی دارند. اما همیشه اینگونه نیست و گاهی همین افراد و چهره های معروف از بیماری و ناراحتی های متعدد رنج میبرند و گاهی حتی اگر همه ثروت و دارایی های خود را نیز بپردازند بیماری آنها درمان نخواهد شد. در ادامه با نام تعدادی از افراد معروف آشنا می شویم که از بیماری پوستی پسوریازیس رنج می برند.

مارگارت لیان رایمز سایبرین با نام مستعار لیان رایمز، خواننده سبک پاپ و کانتری آمریکایی است.

کیم کارداشیان زادهٔ ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ در آمریکا، شخصیت مطرح دنیای رسانه و سرگرمی، بازرگان، بازیگر و شخصیت تلویزیونی اهل آمریکا می‌ باشد.

جان لاویتس بازیگر، استندآپ کمدین و خواننده آمریکایی است. از فیلم‌های معروفی که او در آن نقش داشته است می‌ توان به آقای سرنوشت، دزدهای خرده‌ پا، متیلدا و سگ‌ دو اشاره کرد.

جرالد پاتریک “جری” مترز متولد ۲ جون ۱۹۴۸ یک بازیگر و نویسندهٔ آمریکایی است. او در نقش Beaver Cleaver در مجموعهٔ تلویزیونی کمدی این مرخصی برای بیور بازی کرده است. در سال ۱۹۹۸ او کتابی به نام «… و جری مترز» به عنوان “The Beaver” نوشت.

استیسی لندن متولد ۲۵ مه ۱۹۶۹ در شهر نیویورک مشاور مد و شخصیت رسانه‌ای آمریکایی است. او برای نقش خود به عنوان یک شرکت میزبان در قبل برنامهٔ واقعی بهترین برای پوشیدن چیست شناخته شده است.

آرت گارفانکل زاده ۵ نوامبر ۱۹۴۱ آهنگساز آمریکایی است که از سال ۱۹۵۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ است. او به همراه پل سایمون گروه سایمون و گارفانکل را تشکیل دادند.

کری‌ دی انگلیش متولد ۲۳ سپتامبر ۱۹۸۴ مدل فشن و شخصیت تلویزیونی آمریکایی است که دورهٔ هفتم از مدل برتر بعدی امریکا را در دسامبر ۲۰۰۶ به دست آورده است.

الی راث زاده ۱۸ آوریل ۱۹۷۲ تهیه‌ کننده، هنرپیشه و کارگردان اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۹۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ است.

فیل میکلسون متولد ۱۶ ژوئن ۱۹۷۰ گلف باز آمریکایی است. او در تور PGA بازی کرده است. او ۳۸ بار برندهٔ تور PGA شده است. او سه بار در مسابقات The Masters برنده شده است؛ که آخرین بار در سال ۲۰۱۰ بود.

جان هویر آپدایک زاده ۱۸ مارس ۱۹۳۲ نویسنده رمان و داستان کوتاه، شاعر، منتقد ادبی و هنری آمریکایی بود. از ۱۹۵۵ همکاری‌ خود را با مجله‌ نیویورکر آغاز کرد و به سرعت در عرصه‌ نثر و نظم و نقد صاحب‌ نام شد.

سینتیا ان استفانی سیندی لاپر متولّد ۲۲ ژوئن ۱۹۵۳ خواننده، ترانه سرا، هنرپیشه، تهیه‌کننده موسیقی، در نیویورک به دنیا آمد. او اولین خواننده زن، می‌ باشد که به پنج تک آهنگ برتر در یک آلبوم دست یافته است.

توصیه ها:

به جای دوری جستن از مشکلات به میان آن ها شیرجه بزنید.

اگر مشکلات و تلاش هایتان بیش از حد بزرگ و بیشمار هستند تسلیم نشوید.

ضعف شما را خسته می کند، به جای آن مشکل را تشخیص دهید.

عزم بیشتر و دانش بیشتر داشته و کمک بیشتری دریافت کنید.

اگر به اهدافتان دست یافتید، اهداف بزرگتری را برای خود تعیین کنید.

زمانی که نیازهای خود و خانواده تان را برطرف کردید برای حل اهداف گروه، جامعه و حتی نوع بشر اقدام کنید.

پس از کسب موفقیت آرام نگیرید، شما مهارتهایی را دارید که می توانید با آن تغییرات و تفاوتهایی را در دنیا ایجاد کنید.

در مخزن زندگیتان کوسه ای بیندازید و ببینید که واقعاً چقدر می توانید دورتر بروید و شنا کنید!