درمان مشکلاتی از جمله درماتیت، روزاسه، پسوریازیس با صابون گوگرد گلمر
درمان مشکلاتی از جمله درماتیت، روزاسه، پسوریازیس با صابون گوگرد گلمر

صابون گوگرد گلمر (Sulfix Sulfure 10% Soap) به عنوان یک شوینده موثر برای پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

صابون گوگرد گلمر (Sulfix Sulfure 10% Soap) به عنوان یک شوینده موثر برای پوست مورد استفاده قرار می گیرد. برای درمان مشکلاتی از جمله درماتیت، روزاسه، پسوریازیس، شوره سر، بیماری های قارچی پوست مانند عفونت پای ورزشکاران و دیگر بیماری های عفونی ‏(‏باکتری یا قارچی‏)‏ می توان از صابون گوگرد استفاده کرد. چرا که قادر است پوست هایی که چربی بیش از اندازه دارند را چربی شان را کنترل کند. به علاوه این شوینده پوستی یعنی صابون گوگرد قادر است منافذ پوست را از هر آلودگی پاک کند.

خواص و ویژگی های صابون گوگرد گلمر:

درمان مشکلاتی از جمله درماتیت، روزاسه، پسوریازیس، شوره سر

درمان آکنه

بدون چربی حیوانی

منافذ پوست را از هر آلودگی پاک می کند

صابون گوگرد به از بین رفتن قارچ ها و درمان درماتیت سبورئیک کمک می کند

موارد مصرف صابون گوگرد گلمر:

برای درمان آکنه و تنظیم چربی پوست و همچنین درمان بیماریهای قارچی یا پسوزیاریس و …

روش مصرف صابون گوگرد گلمر:

نحوه مصرف به این صورت که ابتدا پوست را با آب نیم گرم مرطوب کرده و سپس صابون را بر روی پوست مرطوب بمالید تا کف صابون بصورت غلیظ بر روی موضع ایجاد گردد.

پس از چند دقیقه محل مورد استفاده را آبکشی کنید.

توصیه می شود در نقاط حساس پوست از این صابون استفاده نکنید.

سایر توضیحات:

همان طور که اشاره شد چون این صابون نقش پیشگیری از بیماری یا درمان برخی از بیماری های پوستی را دارد بهتر است به صورت سرخودانه مورد استفاده قرار نگیرد. به طور کلی مصرف این صابون به صورت مداوم توصیه نمی شود. صابون گوگرد به عنوان یک شوینده موثر برای پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این صابون در درمان آکنه می تواند نقش موثری داشته باشد. چرا که قادر است پوست هایی که چربی بیش از اندازه دارند را چربی شان را کنترل کند. به علاوه این شوینده پوستی یعنی صابون گوگرد قادر است منافذ پوست را از هر آلودگی پاک کند. اما مزیت این صابون تنها در درمان آکنه نیست.

صابون گوگرد به از بین رفتن قارچ ها و درمان درماتیت سبورئیک کمک می کند. صابون گوگرد معمولا به دلیل خواص ضد باکتری و ضد قارچ قادر به از بین بردن برخی از مشکلات شایع پوستی است.