سرم پسوریازیس وکتور برای پسوریازیس پوست سر و صورت
سرم پسوریازیس وکتور برای پسوریازیس پوست سر و صورت

سرم پسوریازیس وکتور باعث تسکین و جلوگیری از خارش پوست، پوسته پوسته شدن، قرمزی، تحریک و خشکی پوست مرتبط با پسوریازیس می‌شود.

سرم پسوریازیس وکتور ۳۰ میلی لیتر دارای اثرات ضد میکروبی، ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است که به کنترل کردن درماتیت سبورئیک و پسوریازیس و پیشگیری از بروز مجدد آن کمک می‌کند. فرمولاسیون منحصر به فرد این محصول، عوارض پسوریازیس را به طور موثر کاهش می دهد و پوست را آرامش می بخشد. همچنین، سرم پسوریازیس وکتور دارای خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریایی است که به کاهش عفونت های پوستی کمک می کند.

پسوریازیس یا Psoriasis یک بیماری پوستی مزمن است که باعث تشکیل ضایعات قرمز، افزایش سرعت چرخهٔ رشد سلول‌های پوست می‌شود. این بیماری که در آن سلول‌های پوست به طور غیر طبیعی سریع تر تکثیر می‌شوند، معمولاً در نواحی مانند سر، زانوها، آرنج‌ها و پشت ران‌ها ظاهر می‌شود.

موارد مصرف سرم پسوریازیس وکتور:

کمک به کاهش پوسته و پسوریازیس ضخیم شده، مناسب برای پوست نرمال، مختلط و چرب، کنترل علائم پسوریازیس و جلوگیری از بروز مجدد آن، آبرسان و نرم کننده پوست، تسکین دهنده پوست، دارای اثرات ضد میکروبی، ضد التهابی و آنتی اکسیدانی، کمک به کنترل درماتیت سبورئیک و پسوریازیس و پیشگیری از بروز مجدد آن، جلوگیری از تحریک پوست سر و صورت، کمک به سرعت بازسازی پوست سر و صورت، کمک به درمان پوسته ریزی، خارش و قرمزی از جمله موارد مصرف این سرم است.

سرم پسوریازیس وکتور شامل اسید سالیسیلیک ۰٫۵ درصد است که باعث تسکین و جلوگیری از خارش پوست، پوسته پوسته شدن، قرمزی، تحریک و خشکی پوست مرتبط با پسوریازیس می‌شود.

روش مصرف سرم پسوریازیس وکتور:

۳ تا ۵ قطره از سرم را دو بار در روز روی نقاط مورد نظر پوست قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

هشدار مصرف سرم پسوریازیس وکتور:

استفاده برای کودکان زیر سه سال ممنوع است.

از تماس با چشم پرهیز کنید.

در صورت بروز حساسیت مصرف این محصول را قطع کنید.

شرایط نگهداری:

در جای خشک بین ۲۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد و دور از دسترس کودکان و نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.