۱۶ جلسه درمانی برای افراد پسوریازیسی  رنج در غار نمک العین
۱۶ جلسه درمانی برای افراد پسوریازیسی  رنج در غار نمک العین

در شهر العین امارات یک غار نمکی دست ساز پذیرای بازدیدکنندگان و افرادی است که برای درمان بیماری‌های پوستی و تنفسی مراجعه می‌کنند.

غار نمک العین بزرگترین غار نمکی دست ساز بشر و تنها در خاورمیانه است. به گفته مسئولان این غار نمک یک درمان طبیعی برای تقریبا ۱۸ بیماری از جمله پسوریازیس، آرتریت، سینوزیت، آسم و اگزما، و همچنین اضطراب، خروپف، آلرژی، سرماخوردگی، آنفولانزا، احتقان، عفونت گوش، تب یونجه و رینیت ارائه می‌دهد. همچنین تنفس افراد سیگاری و کسانی که از فیبروز کیستیک رنج می‌برند را بهبود می‌بخشد.

 

 

۱۶ جلسه درمانی برای افرادی که از پسوریازیس رنج می‌برند!

خالد احمد، فیزیوتراپیست گفت افرادی هستند که از پسوریازیس و اگزما که از بیماری‌های ژنتیکی محسوب می‌شوند و نیاز به ۱۶ جلسه درمانی دارند، رنج می‌برند و بعد از جلسه چهارم تفاوت را احساس می‌کنند. آن‌ها بیماری‌های صعب العلاج به حساب می‌آیند.

این غار مصنوعی که با تمام تجهیزات در شهر العین ساخته شده است، روش‌های درمانی مختلفی را ارائه می‌دهد که طی آن بازدیدکنندگان هوای اشباع شده با نمک را استنشاق می‌کنند.

 

 

این غار در زمینی به مساحت ۱۷۱ مترمربع توسط متخصصان فناوری پیشرفته و مطابق با استاندارد‌های جهانی ساخته شده است. گنجایش ۳۵ نفر را دارد و دارای فضای بازی برای کودکان شش ماهه به بالا، صندلی‌های چرمی راحت، سیستم تهویه، دیوار‌ها و کف پوشیده شده با حدود ۱۶ تن نمک طبیعی و دستگاه‌هایی است که هوا و نمک را پمپ می‌کنند.

روش درمانی برای بیماران فقط یک جلسه در روز مجاز است و حداقل تعداد درمان شش جلسه برای اطمینان از نتایج قابل اندازه گیری است، مشروط بر اینکه جلسات در شش روز متوالی شرکت کنند.