کاهش پسوریازیس با لوسیون طبیعی از آب برنج
کاهش پسوریازیس با لوسیون طبیعی از آب برنج

استفاده از لوسیون طبیعی آب برنج به تنظیم pH طبیعی پوست صورت کمک کرده و علائم مشکلات مزمنی همچون آکنه کیستی، اگزما و پسوریازیس را بهبود می‌دهد.

استفاده از لوسیون طبیعی آب برنج به تنظیم pH طبیعی پوست صورت کمک کرده و علائم مشکلات مزمنی همچون آکنه کیستی، اگزما و پسوریازیس را بهبود می‌دهد. آب برنج همچنین به عنوان یک محصول روشن کننده پوست توصیه می‌ شود، چون باعث کاهش لکه‌ های قهوه‌ای روی پوست می‌ شود.

لوسیون طبیعی آب برنج:

لوسیون طبیعی آب برنج یک محصول جایگزین است که در مقایسه با محصولات صنعتی فاقد ترکیبات شیمیایی افزودنی است. این لوسیون یک ماده آرایشی سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و ترکیبات آنتی اکسیدانی است که سلول‌ های پوست را احیا می‌ کند و به این ترتیب چین و چروک و دیگر نشانه‌های پیری را کاهش می‌ دهد.

شما می‌توانید این لوسیون طبیعی را وارد برنامه روزمره خود کرده و حتی چندین مرتبه در روز از آن استفاده کنید. ترکیبات فعال و طبیعی موجود در برنج منافذ پوست را تمیز کرده و ضایعات پسوریازیس را از بین می برد.

مواد لازم برای تهیه لوسیون آب برنج:

برنج با کیفیت و طبیعی ۵ قاشق غذاخوری (معادل ۱۰۰ گرم)

آب ۱ لیوان (معادل ۲۵۰ میلی لیتر)

روش تهیه و استفاده:

یک لیوان آب را بجوشانید و سپس زیر آن را خاموش کنید. بهتر است آب را داخل ظرف گودی بریزید. برنج را داخل آب بریزید و روی آن را بپوشانید. اجازه دهید برنج به مدت ۳۰ دقیقه در آب استراحت کند. سپس در ظرف را برداشته و هم بزنید و در نهایت محلول را صاف کنید. این لوسیون طبیعی را داخل شیشه بریزید و در آن را ببندید.

استفاده کردن از این لوسیون بسیار ساده است. به این ترتیب که پنبه را به این لوسیون آغشته کرده و به پوست بزنید.

بهتر است پنبه کاملا خیس باشد تا پوست به خوبی مرطوب شود. با پنبه یا نوک انگشت تمیز لوسیون را به خورد پوست بدهید و بگذارید تا روی پوستتان عمل کند.

نیازی به آب کشی پوست نیست، چون به خوبی جذب آن می‌شود. این کار را صبح و شب قبل از خواب تکرار کنید. و می‌ توانید این کار را سه تا چهار مرتبه در روز انجام دهید.

همانطور که مشاهده کردید تهیه لوسیون از برنج کار بسیار ساده‌ای بوده و نیاز به ترکیبات گرانقیمت ندارد. این لوسیون یک قابض فوق العاده و سرشار از ویتامین و مواد معدنی است. این کار را به طور روزانه انجام داده و از خواص آن استفاده کنید.