داروی ATRISOR Capsule یک داروی گیاهی بی نظیر برای پسوریازیس
داروی ATRISOR Capsule یک داروی گیاهی بی نظیر برای پسوریازیس

داروی ATRISOR Capsule یک داروی گیاهی بی نظیر برای پسوریازیس است. فناوری MPDDS (سیستم تحویل داروی چند ذره ای) برای اولین بار در تاریخ پذیرفته شده است

داروی ATRISOR Capsule یک داروی گیاهی بی نظیر برای پسوریازیس است. فناوری MPDDS (سیستم تحویل داروی چند ذره ای) برای اولین بار در تاریخ پذیرفته شده است، بنابراین غلظت اوج پلاسما را حفظ می کند. یک مونوتراپی قوی برای پسوریازیس، که می تواند چندین دارو را جایگزین کند.

ATRISOR فرآیند عمل کراتینه شدن را کنترل می کند و ریختن سلول های مرده را تسهیل می کند و در آنجا با کاهش تجمع پوسته های سفید نقره ای روی پوست، از تشدید پسوریازیس جلوگیری می کند. ATRISOR قرمزی (التهاب) و خارش ناشی از پسوریازیس را کاهش می دهد و بهبودی طولانی مدت را ایجاد می کند. ATRISOR بر خلاف داروهای دیگر برای پسوریازیس هیچ عوارض جانبی جدی، شعله ور شدن در مصرف دارو یا وابستگی به دارو ایجاد نمی کند.

به عنوان یک تعدیل کننده سیستم ایمنی، این بیماری را بهبود می بخشد و باعث تسکین علامت می شود. ATRISOR از عود بیماری جلوگیری می کند. ATRISOR با دوز بسیار اندک، از درمانی عالی برخوردار است.

هر کپسول ۵۰۰ میلی گرم حاوی:

Berberis aristata

antarysenterica Holarrhena

Solanum xanthocarpum

Tinospora cardifolia

Azadirachta indica

Aconitum heterophyllum

Adhatoda vasica

Plumbago zeylanica

Trichosanthes dioica

Cissampelos pareira

مقدار مصرف:

۱ کپسول ATRISOR  را دو بار در روز بعد از غذا شروع کنید. ATRISOR را به مدت ۳ ماه متوالی از روز ناپدید شدن تمام ضایعات پسوریازیس ادامه دهید. به عنوان یک اقدام پیشگیرانه ، ATRISOR باید هر سال (۳ سال متوالی) برای هر دوره ۳ ماه انجام شود.