هفت تاثیر مضر مواد مخدر بر بیماری پسوریازیس
هفت تاثیر مضر مواد مخدر بر بیماری پسوریازیس

با مصرف مواد مخدر، ضربان قلب و فشار خون افزایش پیدا می کند و سرخرگ ها و سیاهرگ های بدن را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند پوست آنها را لکه دار و پسوریازیس آن ها را تشدید کند.

پوست افراد معتاد به مواد مخدر، به رنگ قرمز متمایل می شود. با مصرف مواد مخدر، ضربان قلب و فشار خون افزایش پیدا می کند و سرخرگ ها و سیاهرگ های بدن را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند پوست آنها را لکه دار و پسوریازیس آن ها را تشدید کند. ۷ تاثیر مضر مواد مخدر بر بدن که چند گزینه آن بطور مستقیم بر تشدید بیماری پسوریازیس دخیل هستند پایین همین مطلب قید شده است.

اول) یبوست:

عدم کارکرد صحیح سیستم دفع میتواند بجز مشکلات عدیده دیگر برای بدن بیماری پسوریازیس را تحت شعاع قرار دهد.

دوم) تهوع:

این گزینه نیز مانند گزینه قبل اختلالی در سیستم گوارش است که در ارتباط مستقیم با بیماری پسوریازیس می باشد.

سوم) اختلال خواب:

تنظیم زمان کافی و مناسب برای خواب و کیفیت خواب مساله ای است که متخصصین و محققین برای کنترل پسوریازیس بی شک آنرا برای ما تجویز میکنند

چهارم) اختلالات پوستی:

این گزینه را نیازی نیست بعد از مصرف دخانیات به انتظارش بنشینیم ، بلکه در حالت عادی خودمان دچارش هستیم پس نباید با دست خود باعث تشدید و فعالیت بیشترش باشیم.

پنجم) مشکلات تنفسی:

این گزینه واضح و مبرهن ترین پیامد مصرف دخانیات است و با وجود شرایط جسمی ما ،بسیار غیر منطقی است که مشکل دیگری به مشکلات خودمان اضافه کنیم.

ششم) بیماری دهان دندان:

این گزینه به طور مستقیم میتواند سلامت قلب و سیستم گوارش ما را تهدید کند.

هفتم) تغییر وزن و عدم تناسب اندام:

همواره تغییر وزن نشان از مشکلات جسمی دارد همانطور که اضافه وزن را باید درمان کرد کاهش وزن را نیز باید بسیار جدی گرفت، مصرف دخانیات متاسفانه عاملی برای بهم خوردن تناسب بدن میباشد.