چهار دلیل مفید بودن شاه میگو برای بیماران پسوریازیس
چهار دلیل مفید بودن شاه میگو برای بیماران پسوریازیس

در مقاله امروز، ما چهار دلیل را برای شما فهرست می کنیم که به چه علت باید افرادی که مشکل پسوریازیس دارند شاه میگو را در برنامه غذایی خود قرار دهند.

شاه میگو، از دسته سخت پوستان بزرگ یا میگو است. آن را دسته ای از سخت پوستان و زیر مجموعه آبششداران می دانند. به غیر از آن که، یکی از منابع مهم است، شاه میگو به عنوان یکی از منابع غذایی سالم دنیا شناخته می شود. شاه میگو، قلب را قوی نگه می دارد. در مقاله امروز، ما چهار دلیل را برای شما فهرست می کنیم که به چه علت باید افرادی که مشکل پسوریازیس دارند شاه میگو را در برنامه غذایی خود قرار دهند.

شاه میگو، سرشار از ماده ای به نام سلنیوم:

شاه میگو، سرشار از ماده ای به نام سلنیوم است. سلنیوم ریز مغذی مهمی در برنامه غذایی است و انواع خاصی از اختلالات پوستی، مانند پسوریازیس و اگزما  را تسکین می دهد. حتی بهتر از آن، ممکن است سلنیوم به جلوگیری از گسترش سرطان در بدن نیز کمک کند.

سرشار از اسیدهای چرب:

بیشتر حیوانات دریایی همانند شاه میگو، سرشار از اسید چرب هستند. شاه میگو حاوی مقدار زیادی از اسید امگا ۳ است که به تقویت پوست کمک می کند.

سرشار از ویتامین E:

برای داشتن پوست بهتر، شاه میگو بخورید. شاه میگو، سرشار از ویتامین ای است. ویتامین ای به درخشان شدن پوست کمک می کند، از بروز علائم پیری جلوگیری می کند و از ابتلا به بعضی از بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس جلوگیری می کند. ویتامین ای، سرعت جایگزین شدن سلول های پوست را برای داشتم پوستی سالم، زیاد می کند.

سرشار از ویتامین ب ۱۲:

شاه میگو سرشار از ویتامین ب ۱۲ نیز هست. این ویتامین‌ها در عملکرد درست دستگاه ایمنی و عصبی نقش دارند؛ و برای سلامت پوست و ماهیچه‌ ها ضروری هستند.