قرص همولاکس برای سم زدایی کبدی بیماران پسوریازیس
قرص همولاکس برای سم زدایی کبدی بیماران پسوریازیس

پسوریازیس یکی دیگر از بیماری های رایج پوستی است که حکمای طب سنتی دلیل بروز آن را عدم کارکرد صحیح کبد و ابتلا به بیماری هایی چون کبد چرب می دانند. بر این اساس حفظ سلامت کبد و استفاده از داروی های گیاهی تقویت کننده کبد مانند همولاکس در افزایش زیبایی پوست و بهبود مشکلات آن نقش موثری ایفا می کنند.

قرص همولاکس در شرکت سینا فرآور تولید شده و شامل آمله، بلیله و هلیله می‌باشد. همولاکس اثرات بی‌نظیری در پاکسازی کبد، بهبود حرکات روده و دستگاه گوارش دارد و باعث رفع خستگی می‌شود.

رژیم غذایی ناسالم، استرس و کاهش فعالیت های بدنی از جمله عادات نامطلوبی می باشند که سلامت انسان امروزی را تهدید می کنند. در این بین کبد به عنوان یکی از حساس ترین و مهم ترین اعضای بدن در معرض بیشترین آسیب قرار می گیرد. کبد در صورتی که آسیب ببیند نمی تواند اصلی ترین وظیفه خود یعنی دفع سموم بدن را به درستی انجام دهد که این مسئله با علائم و نشانه هایی چون مشکلات پوستی، خستگی مزمن، بی اشتهایی، تورم شکم و… بروز پیدا می کند.

شرکت داروسازی سینافرآور به منظور سم زدایی کبد یک داروی کاملا گیاهی و ارگانیک به نام قرص همولاکس عرضه کرده است. این قرص پاکسازی کبد که تحت نظارت متخصصان، با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مطابق با استاندارد های بین المللی ساخته شده است، باعث پاکسازی عمومی بدن و سم زدایی از کبد شده و خستگی های مزمن را رفع می کند.

ترکیبات همولاکس:

در طب سنتی استفاده از هلیله ها برای پاکسازی بدن، دفع اخلاط ناسالم و سموم بسیار توصیه شده است. بلیه و آمله دو گیاه دارویی دیگر به کار رفته در تهیه قرص همولاکس می باشند که در ادامه به برخی از خواص کاربردی آن ها اشاره خواهیم کرد. ترچبولین، ترفلاوین A، پونیکالاگین، چبولیک اسید، چبولینیک اسید، گالیک اسید مواد موثره موجود در قرص پاکسازی کبد همولاکس می باشند.

هلیله سیاه: این نوع هلیله سرشار از آنتی اکسیدان بوده از طریق تقویت آنتی اکسیدان های موجود در کبد از ابتلا به بیماری های کبدی جلوگیری می کند.

هلیله زرد: بیرون راندن بلغم و صفرا، تقویت معده و کبد و کمک به بهبود عملکرد سیستم گوارشی از جمله فواید این گیاه برای سلامتی می باشد.

بلیله: این گیاه دارویی که اغلب در هند می روید، سستی و رطوبت معده را برطرف کرده و به رفع سوء هاضمه کمک می کند.

آمله: آملا یا آمله مقوی ذهن و قلب بوده و مقاومت بدن را در برابر ویروس ها و باکتری ها افزایش می دهد. این گیاه همچنین خواص آنتی اکسیدانی قابل توجهی داشته و باعث پاکسازی کبد می شود.

بهترین زمان مصرف قرص همولاکس:

برای استفاده از این داروی گیاهی می بایست سه مرتبه در روز، هر بار ۲ عدد قرص را مصرف نمایید. هر بسته قرص پاکسازی کبد همولاکس حاوی ۹۰ عدد قرص می باشد. با توجه به اینکه این دارو حاوی تانن می باشد توصیه می شود سایر دارو ها را با رعایت فاصله زمانی، یک ساعت قبل و یا سه ساعت بعد از این قرص مصرف نمایید. برای مشاهده اثربخشی قرص همولاکس در تنظیم آنزیم های کبدی و درمان کبد چرب لازم است تا مصرف آن را حداقل ۴ الی ۸ هفته ادامه دهید. توجه داشته باشید مصرف همولاکس را می بایست مدتی قبل از انجام عمل جراحی قطع کنید. بهترین زمان مصرف این قرص گیاهی بعد از غذا می باشد.