کرم مرطوب کننده زیتون جی دست و صورت برای اختلال پسوریازیس
کرم مرطوب کننده زیتون جی دست و صورت برای اختلال پسوریازیس

مرطوب کننده زیتون جی غنی شده با روغن زیتون جهت پوستهای خشک و معمولی مورد استفاده قرار میگیرد. لطافت پوست ،جذب فوق العاده قوی و رطوبت بخشی بالا از اثرات این محصول می باشد.

کرم مرطوب کننده زیتون جی مناسب دست و صورت با فرمول منحصر به فرد خود بالاترین کارایی در رطوبت رسانی و تغذیه پوست را دارد. کرم دست و صورت مرطوب کننده زیتون جی دارای ساختاری سبک برروی پوست می باشد که این ساختار سرعت جذب را بالا برده و ماندگاری رطوبت طولانی را بطور چشمگیری افزایش می دهد.

مرطوب کننده زیتون جی غنی شده با روغن زیتون جهت پوستهای خشک و معمولی مورد استفاده قرار میگیرد. لطافت پوست ،جذب فوق العاده قوی و رطوبت بخشی بالا از اثرات این محصول می باشد. کرم جی دارای اثر رفع خشکی پوست در نواحی آرنج و دست و صورت است. فرمولاسیون این کرم بسیار سبک بوده و قدرت جذب بالایی دارد.

همچنین استفاده از فیلترهای UV که باعث محافظت از پوست در مقابل اشع های مضر می گردد از دیگر مزایای این محصول در مقایسه با سایر محصولات مشابه می باشد. کرم جی دارای ویتامین های A و E می باشد که علاوه بر نرم کنندگی پوست باعث تامین ویتامینهای از دست رفته پوست در طول روز می گردد و پوست را شاداب و جوان نگاه می دارد.

تاریخچه شرکت تولیدی و بازرگانی جی:

شرکت تولیدی و بازرگانی جی (سهامی خاص) در سـال ۱۳۵۳ (ه.ش) توسط مرحوم دکتر میر محسن هاشمی صالحی با هدف کمک به ارتقاء سطح بهداشت جامعه، در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی با نام تجاری ” نوترجی” در تهران شروع به فعالیت نمود، در سال ۱۳۸۶ کارخانه این شرکت نیز به دنبال خروج صنایع از شهرهای بزرگ از تهران به شهرک صنعتی هشتگرد منتقل شد و ساختمان مرکزی شرکت در محل قبلی کارخانه در خیابان جمهوری احداث گردید.
در سـال ۱۳۷۱ (ه.ش) تغییر علامت تجاری ”نوترِجی“ به ”جی“ صورت گرفت. از سـال ۱۳۸۰ فرزند آن مرحوم، دکتر میر مهدی هاشمی صالحی به عنوان مدیریت عامل مسئولیت این مجموعه را عهده دار می باشند.

ویژگی کرم مرطوب کننده زیتون jey:

مناسب برای پوست‌های خشک

حذف چین و چروک پوستی

تقویت پوست

تهیه شده از روغن زیتون بدون بو با رایحه خوش

پیشگیری از ترکهای ناشی از دوران بارداری(طبق نظر تولید کننده)

(Stretch Marks) و تغییرات وزن

مناسب پوست های خشک و نرمال

پوستی بدون ترک با قدرت روغن زیتون

درمان اختلالات پوستی مانند اگزما، پسوریازیس و درماتیت سبوریک

ترکیبات کرم مرطوب کننده زیتون جی:

حاوی روغن زیتون

روغن بادام

ویتامین E

آلانتویین و دکسپانتنول