رفع عوارض پوستی ناشی از پسوریازیس با کپسول گیاهی لیورسین
رفع عوارض پوستی ناشی از پسوریازیس با کپسول گیاهی لیورسین

در مواردی از جمله درمان کبد چرب، هپاتیت حاد و مزمن و تسهیل و تقویت عملکرد کبد و رفع عوارض ناشی از آنها از قبیل اگزما و پسوریازیس و خارش پوست و درمان کبدی کپسول گیاهی لیورسین کاربرد دارد.

کپسول گیاهی لیورسین (liversin 70) برای درمان مشکلات کبد موثر است و برای تقویت و تسهیل عملکرد کبد، دفع سموم و رفع اختلالات کبدی تجویز می شود. در مواردی از جمله درمان کبد چرب، هپاتیت حاد و مزمن و تسهیل و تقویت عملکرد کبد و رفع عوارض ناشی از آنها از قبیل اگزما و پسوریازیس و خارش پوست و درمان کبدی کپسول گیاهی لیورسین کاربرد دارد.

شرکت سازنده:

داروگستر یاسین به عنوان یک شرکت تولید و توزیع کننده محصولات دارویی در سال ۸۸ شروع به کار کرده است. فعالیت این شرکت بر تأمین داروهای حیاتی اعم از ژنریک و برند، در راستای حفظ جان تمامی بیماران در سراسر کشور متمرکز شده است. شرکت داروگستر یاسین بر آن است که سطح دانش و آگاهی عمومی را نسبت به مشکلات سلامتی، تحقیقات انجام شده در این زمینه و جدیدترین روش ها و تجهیزات درمانی ارتقاء دهد تا از این طریق گامی در راستای ارتقاء کیفی زندگی مردم برداشته باشد.

کپسول گیاهی لیورسین و پسوریازیس::

در کتب معتبر سنتی و در متون تحقیقاتی نوین علمی، درباره ی نقش و تاثیر قابل ملاحظه ی ترکیبات و مواد موثر موجود در گیاهان به کار رفته در این فرمولاسیون مطالب زیادی آورده شده است.

این ترکیبات با اثرات هم افزایی (سینرژیسمی)، در تسهیل و تقویت اعمال کبدی و درمان بیماری های آن و رفع عوارض پوستی ناشی از سموم کبدی نقش قابل توجهی داشته بطوریکه، با اعمال مکانیسم آنتی اکسیدانی و دفع سموم و صفرابری و نیز خنثی سازی رادیکال های آزاد امکان احیا و بازسازی سلولی را برای کبد فراهم آورده و از بروز سرطان جلوگیری می نماید.

همچنین با پایین آوردن املاح صفراوی در خون، عوارض پوستی از جمله خارش، کهیر و انواع حساسیت ها و نیز اگزما و پسوریازیس را مرتفع می نماید. این اثرات ارزشمند و مفید مرهون مواد موثره آلکالوئید های موجود در فوماریا (فومارین) و پروتریپین و سیلیبوم ماریانوم (سیلیمارین ) و نیز مواد موثره موجود در Taraxacum Officinalis تراکزاستین، ویتامین A.B.C می باشد.

کپسول گیاهی لیورسین با تحریک تولید سلول‌ های جدید کبد از طریق ساخت پروتئین در کبد به وسیله سلی مارین به حل سنگ‌ های صفراوی به درمان پسوریازیس کمک می کند. سلی مارین در تصحیح اعمال غیر عادی کبد در جهت درمان پسوریازیس بسیار مفید می‌ باشد؛ به طوری که از سنتز لوکوترین‌ ها جلوگیری می‌ کند. ارتباط دیگر عملکرد کبد و پسوریازیس در فیلتراسیون کبدی خون است. در گردش خون کبدی افراد مبتلا به پسوریازیس اندوتوکسین‌ هایی مشاهده شده (مانند اندونوکسین‌های دیواره باکتری‌ها در روده) که با کاهش یا خنثی شدن آن‌ ها پسوریازیس بهبود می‌ یابد.

مواد موثر:

آلکالوئید های موجود در فوماریا (فومارین)

پروتریپین

نوم (سیلیمارین )

مواد موثر موجود در Taraxacum Officinalisتراکزاستین

ویتامین A.B.C

اجزا فرآورده:

عصاره پودری

nalis

Taraxacum

Silybum

Marianum

مقدار مصرف:

نیم ساعت پیش از صبحانه و شب پیش از خواب دو عدد کپسول میل شود.

عوارض جانبی:

در مقادیر مصرف دارویی عوارض جانبی خاصی بر اجزا فرمولاسیون گزارش نشده است.

موارد احتیاط:

مصرف در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود و طبق دستور پزشک باید مصرف گردد.

شکل دارویی:

کپسول ۵۰۰ میلی گرم بسته بندی: ۳عدد بلیستر ۱۰ عددی

تداخلات دارویی:

درباره ی این دارو، تداخل دارویی خاصی گزارش نشده است ولی آثار سویی و سمی داروهای شیمیایی از جمله استامینوفن ایندومتاسین و ایزونیازید، لورازپام و کلوفیبرات روی کبد را خنثی می سازد.